Tiedote hallituksen kokouksesta 11.9.2024

12.9.2024

• Käsiteltiin rakennusluvat ja hallitukselle saapuneet kirjelmät.
  • Käsiteltiin tuumaustuvan kuulumiset. Seuraava hallitus saa tuumaustuvassa esille tulleista asioista tärkeitä asianostoja, jotka otetaan tarvittaessa mukaan toimintasuunnitelmaan 2025 sekä kesätiedotteeseen.
  • Ensi kaudeksi 2025 hoitotyösopimus tarjolla saunavastaavalle sekä keittiötiimiin 2 henkilöä!
  • Tehtiin talkootyölista talkoisiin 14.9.2024, se erillisenä.
  • Muistutus jäsenille: Hoitotyöalueet joista tehty hoitotyösopimukset tullaan tarkastamaan kauden päätteeksi. Muistathan hoitaa alueesi kuntoon ja loppuun saakka, ja palauttaa siitä talkootyökortin Onnelan kansioihin.
  • Talkoissa 14.9.2024 kuittailemme jälleen talkootunteja, eli jos jäseniltä puuttuu kuittauksia, pyydämme saapumaan paikalle.
  • Talkootyökorttien (sekä hoitotyösopimuslaisten osalta että muiden) viimeinen palautuspäivä on kauden viimeisten talkoiden jälkeen SU 6.10.2024! Laskustuslistausta aletaan tekemään heti Ma 7.10.2021, jossa tarkistetaan kenelle lähtee talkootöistä lasku ja kenelle ei. Näin ollen pyritään saamaan syksun loppulaskut lähtemään  viimeistän Marraskuussa.
  • Käytiin läpi yhdistyksen tavarainventaario listaus: hommataan alueelle muutamia uusia pistolapioita, oksasaksia ja talikoita. Niistä ollut pulaa talkoissa.
  • Tien kunnostuksesta ja kustannusten jakamisesta  on puheenjohtajalla kesken neuvottelut kaupungin kanssa. Tiedotamme tästä tarkemmin heti kun saadaan asioille lopullinen päätös.
  • ISO roskakatos suljetaan 9.10.2024. Pienempi roskakatos suljetaan 22.10.2024!
  • Vesien katkaisu ja viimeiset talkoot alkuperäisen suunnitelman mukaan. Vesitiimi infoaa tästä tarkemmin.
  • Hallitus pyytää edelleeen kommentteja rakentamistapaohjeisiin. Ohjeet tullaan päivittämään jälleen talven aikana, ja siirretään sitten hyväksyttäväksi vuosikokoukseen 2025.