TIEDOTE HOITOTYÖSOPIMUKSISTA

11.5.2021

Hallitus toivoo, että lähtökohtaisesti kaikki jäsenet tekevät velvoitetut talkootunnit. Talkoilla pidetään alue siistissä ja viihtyisässä kunnossa, eikä ulkopuolista työvoimaa tarvitse palkata. Mikäli esitetyt talkooajat ei sovi aikatauluusi voit myös tehdä erillisen hoitotyösopimuksen. Hoitosopimuksen kautta mökkiläinen voi tehdä jäsenelle velvoitettuja talkootöitä itsenäisesti. Jokainen hoitotyösopimuksen haluava jäsen täyttää liitteenä olevan lomakkeen joko sähköisesti tai sitten paperisena ja toimittaa sen poistopilttuussa olevaan hallituksen postilaatikkoon. Hallitus hyväksyy tehdyt hoitosopimukset ennen sopimuksen voimaanastumista. Hoitotyösopimus tehdään vuosittain ja aina toimikauden kerrallaan voimassa.

Hoitotyösopimuksissa tulee myös tehdyt työt kirjata talkootyökorttiin ja se tulee palauttaa kauden päättyessä syys-lokakuun vaihteessa poistopilttuussa olevaan johtokunnan postilaatikkoon.

Rentouttavaa ja mukavaa soppikesää toivotellen,

-Hallitus

• Paperinen hoitotyösopimus vuodelle 2021. Toimita täytetty sopimus poistopilttuussa olevaan hallituksen postilaatikkoon.