Tiedote hallituksen kokouksesta 5.11.2023

6.11.2023

TIEDOTE HALLITUKSEN KOKOUKSESTA 5.11.2023
Hallitus kokoontui tälle vuodelle viimeistä kertaa. Tarvittaessa pidämme sähköpostikokouksia. Alla käsiteltyjä asioita:
• Kipajykä hoitaa tänäkin talvena alueen talvikunnossapidon
• Lampiveden painesäiliöön tulee tehdä tarkastus heti ensi kauden alussa, ennen vesien kytkemistä. Vesitiimi ja hallitus hoitaa asiaa.
• Hallitus kasasi talven aikana valmisteltavia asioita vuosikokoukseen. Listalla mm. Rakentamistapaohjeiden päivitys alueelle, jotta ne voidaan hyväksyä/hylätä vuosikokouksessa, vuosikokousmateriaalin kasaus, kesätiedotteen 2024 teko yms.
Alustava vuosikokouksen päivämäärä katsottiin, ja se on Su 21.4.2024. Tarkempi aika ja paikka tarkentuu lähempänä.
• Ryhmäpuutarhantien kunnostus: Ylä-Savon ammattiopisto kävi kaivamassa ojat sähkökaapilta 90 mutkaan.
Ollaan pyydetty tarjous tielle asennettavasta uudesta kivimurskasta. Sopiva ajankohta on murskeen ajamiselle on vasta keväällä, koska talvikunnossapidon jälkeen se voi olla hukkaan heitettyä rahaa. Päätetään asiasta vuosikokouksessa, jossa esitetään myös kustannukset jäsenten nähtäville.
• Onnelan edustalta on kaadettu lahot  koivut
• Nauris/Porkkanan päädyn laho puu on myös kaadettu.
• Löylylän lauteet on uusittu Lokakuussa 2023 talkoovoimin.
• Tenniskentän käyttöönotosta yleiseksi pelikentäksi keskusteltiin. Keskusteltiin myös kuinka asiaa jatkossa hoidetaan ja millaisilla korjaustoimenpiteillä siitä saadaan kunnollinen ja tarpeita palveleva.
• Vesiputkiston korjaukseen on tulevaisuudessa budjetoitava rahaa.

• Yhdistyksen vanha webmail lopettaa toimintansa. Yhdistyksen uusi sähköpostiosoite on: kolmisoppirpy@outlook.com. Sihteeri tiedottaa asiasta jäseniä. Vanhasta sähköpostista välittyy viestit uuteen hetken aikaa.

• Seuraava hallituksen kokous 18.2.2024 (Huom rakennusluvan hakijat) Teams kokouksena.

Kausi 2023 on alueen osalta paketoitu, roskakatokset ovat kiinni, löylylä suljettu ja kaupunkivesikin on suljettu. Taloudenhoitaja muistaa teitä kauden maksuista syyslaskutuksen muodossa vielä loppuvuonna.

Mukavaa talvea ja joulun odotusta kaikille jäsenille ja nähdään viimeisestään keväällä :)

Yhteistyöterveisin:

Hallitus: Riku, Ninnu, Jouni, Aila, Sanni, Jarmo, Antti, Nanna, Tiina ja Risto