Tiedote Hallituksen kokouksesta 4.11.2020

15.12.2020

TIEDOTE HALLITUKSEN KOKOUKSESTA 4.11.2020 (Teams)

1. Reijo laskuttaa kauden loppulaskut Marras-Joulukuussa

2. Käsiteltiin rakennuslupahakemukset

3. Todettiin mökin myyneet eronneeksi yhdistyksen jäsenyydestä ja vastaavasti hyväksyttiin uudet henkilöt yhdistyksen jäseneksi.

4. Alueen vakuutusten kilpailutus kesken (Reijo)

5. Päätettiin uudistaa alueen lukitus yleisiin tiloihin Reijon saaman tarjouksen mukaan (Kuopion Lukko team). Valtuutetaan Reijo hoitamaan lukitus asia loppuun. Lukituksen uudistuminen tehdään heti seuraavan kauden alussa 2021. Tehdään listaus kenelle luovutetaan mihinkäkin minkälaiset avaimet.

6. Käytiin läpi kauden 2021 rakennus ja korjaushankkeita:

- Leikkipuisto asia saatetaan loppuun

- Ison saunan katon korjaus

- Ranta-alueen uudistus (sisältö käydään läpi keväällä 2021)

- Ensi kauden ensimmäiseen kokoukseen listataan tulevan kauden 2021 kaikki korjaushankkeet, ja käydään niiden aikataulu ja toteuttaminen läpi kokouksessa.

- Suurimpiin projekteihin pyydetään tarjouksia ulkopuolisilta tekijöiltä

7. Bussivuoro Kolmisoppeen ja Kaupunkipyörät:

- Tiina Ynnilä kysyy Kuopion Liikenteeltä, onko alueelle mahdollista saada bussivuoroa.

- Kysytään samalla Vilkku-Fillari pysäkkiä alueelle. (Kaupunkipyörä)

8. Perhesaunassa oli kävijöitä Syykuussa 11 kpl ja Lokakuussa 0 kpl.

9. Muistutetaan jäseniä KAIKILLE yhteisestä lentopallovuorosta Jynkän kirkolla Tiistaisin klo 19-20.30

10. Seuraava hallituksen kokous:

- Ke 27.1.2021 TEAMS:in välityksellä.

- Hallitukselle käsiteltävät aiheet sähköpostitse tai facebook- messengerin kautta viimeistään 11.1.2021

Joulurauhaa toivottelee:

-Hallitus-