Tiedote hallituksen kokouksesta 27.10.2022

11.11.2022

Tiedote hallituksen kokouksesta 27.10.2022

1. Laiturin kustannukset:

Laiturin kokonaiskustannukset oli 14 324,12e. Kustannus per mökki tekee siis noin 93e. Päätetiin syyslaskutuksessa laskuttaa 90e/mökki. Jäsenillä mahdollisuus maksaa laiturin osuus kahdessa erässä tämän vuoden aikana. Loppukatselmus laiturille pyritään kaupungilta saamaan vielä tämän vuoden puolella.

2. Alueen talvikunnossapito

Alueen talvikunnossapidosta saatiin yksi ainoa tarjous joka hyväksyttiin. Kipa Jykä hoitaa ensi talvikauden aurauksen. Yhdistys neuvottelee kaupungilta heidän osallistumista osakustannuksiin.

3. Sisäteiden lanaus

Kuten jo aiemmin päätetiin, ja tuumaustuvassa enemmistö pyysi, lanataan kaikki sisätiet nyt loppuvuonna. Sisäteiden lanauksen yhteydessä lisätään huonoimpiin kohtiin soraa/mursketta. Hallitus pyytää edellen noudattamaan erityistä varovaisuutta vanhoilla ja kuoppaisilla teillä kulkiessa. Liikkuminen siellä on omalla vastuulla.

4. Pilpantien puolelta tulevat kävelytiet-  Portit neulanen ja hedelmä:

Neulanen ja hedelmätien päätyyn yritetään keksiä kaupungin kanssa ratkaisu, että autoilla ei pilpantien päädystä pääse autolla ajamaan. Puheenjohtaja tekee kaupungille kirjelmän, jossa ehdotetaan kaupunkia hankkimaan betoniporsaat hedelmätien päätyyn.

5. Taloudenhoito ja kirjapito tulevaisuudessa:

Reijo lopettaa taloudenhoitajan ja kirjanpidon tehtävät tammikuun loppuun 31.1.2023. Yhdistys alkaa kyselemään tilitoimistotarjouksia. Jos mökkiläisissä asian osaavia, pyydetään olemaan yhteydessä hallitukseen.

Tämä oli vuoden 2022 viimeinen hallituksen kokous. Seuraava kokous Helmikuussa 2023 kun tilinpätös selvillä.

Hallitus kiittää kaikkia jäseniä kaudesta 2022.