TIEDOTE HALLITUKSEN KOKOUKSESTA 25.8.2021

7.9.2021

TIEDOTE HALLITUKSEN KOKOUKSESTA 25.8.2021

1. TUUMAUSTUVAN ”TULOSTEN” KÄSITTELY :

- Ison terassin invaliuska sekä terassin osuuden liukkaus aiheutti keskustelua. Invaliuskaan hommataan liukuesteteippiä. Isoa terassia lastataan sadesäällä, ja varoitetaan jäseniä olemaan varovaisia terassilla

. - Saunan katto maalataan säiden salliessa vielä tämän kauden aikana

- Merkitsemättömät veneet ja peräkärryt aiheutti keskustelua; Hallitus pitää alueen katselmuksen 11.9 talkoiden jälkeen klo 13.00 ja samalla tarkastaa veneiden ja peräkärryjen merkinnät. MUISTA MERKITÄ OMA VENEESI JA PERÄKÄRRYSI 11.9 KLO 13.00 MENNESSÄ.  Merkitsemättömät veneet ja peräkärryt saavat hallitukselta kirjallisen siirtokehoituksen. Poistipilttuuseen hoidetaan merkintää varten säänkestäviä muovikortteja sekä permanent tussi.

- Teille tilataan AUTOMAATTISESTI suolaus joka kausi juhannuksen tienoilla (säätilanne määrittää tarkan ajan.)

- Laituritarjoukseen pyydetään syksyn/talven aikana verrattavia tarjouksia, ja laiturin uusiminen (mistä otetaan vai rakennetaanko osa itse) siirretään päätettäväksi kevään 2022 vuosikokoukseen.

2 . KAUDEN PÄÄTTÄMINEN:

- Vedet suljetaan alueelta alkuperäisen suunnitelman mukaan kauden päätöstalkoissa 3.10. Pertti Sormunen on toivonut että myös nuorempi sukupolvi tulisi ”opettelemaan” veden sulkuprosessia. Tehdään tulevaisuutta varrten/ajatellen kirjalliset ohjeet sulkutoimista. Antti Nurmi ottaa tästä kopin.

- Myös Löylylä sulkeutuu samaan aikaan ison saunan kanssa 3.10.2021 (siivouksen vuoksi ei jatketa löylylän aukioloa enää kauden päättymisen ja vesien sulun jälkeen). Löylylä avautuu kaudella 2022 avajaistalkoissa.

- Roskakatokset sulkeutuu 15.10.2021

- Talkoot La 11.9 sekä päätöstalkoot 3.10 (vesien sulku)

- Hoitotyökortit ja sopimukset pyydetään palauttaamaan johtokunnan postilaatikkoon (poistopilttuussa) viimeistään 3.10.2021.

3. MUUT ASIAT:

- Kokouksessa käsiteltiin myös Venetsialaisiin liittyviä asioita ja tarjoiluja, mutta niistä oli oma kutsunsa, ja juhlatkin on jo juhlittu.

- Muistutetaan että saunomisaika on Syys ja lokakuussa isolla saunalla klo 18-20-.00.

Mukavaa loppukautta kaikille!

- Hallitus.