TIEDOTE HALLITUKSEN KOKOUKSESTA 23.6.2021

27.7.2021

TIEDOTE HALLITUKSEN KOKOUKSESTA 23.6.2021

1.       LEIKKIPUISTON RAKENTAMINEN

-          Timo Koponen loppuunsaattaa Leikkipuistoprojektin. Leikkipuistolle tulee oma vastaava henkikö hallituksesta, joka hallinnoi leikkipuiston sääntöjä, ja kirjaa ylös ja ottaa vastaan palautetta leikkipuiston korjaustoimenpiteistä ja hankinnoista.

2.       ISON SAUNAN TERASSIN LAAJENNUS KUSTANNUKSET:

-          Kustannuksista ei tule lisälaskua jäsenille (tästä on tullut kysymyksiä).

3.       RANTA-ALUE:

-          Sanni Kettunen ja Nina Pitkänen odottelee tarjouksia laiturifirmoilta uudesta laiturista ja Sirpa Manninen kysyy kustannuksia Sakkylta vanhan poikkilaiturin purusta ja mahdollisesta rannan muokkauksesta (hiekka aluetta esim laajemmaksi tms). Kun kustannuksia on selvillä, päätetään mitä rannalle loppullisesti tehdään.

-          Mikäli haluat liittyä mukaan ideoimaanja olla mukana suunnittelutiimissä voit ilmoittautua Ninalle, niin lisään halukkaat rannansuunnittelutiimin whats upp ryhmään: p. 050 4481231 (Nina)

4.       TIET:

-          Suolaus tilattu ja tehty

-          Vihannes/Hedelmä tien rumpu kaivetaan ylös ja uusitaan

5.       SAUNOMINEN:

-          Iso sauna pidetään auki edelleen VAIN mökkiläisille.

-          Löylylän varaus max.2 vuoroa kerralla.

-          Muistutetaan, että hyvien varauskäytäntöjen mukaan, jos olet ensimmäinen lämmittäjä ja perut varauksesi, ilmoitathan seuraavalle saunojalle että saunaa ei  olekaan lämmitetty valmiiksi. Näin on mukava kaikkien nauttia omasta löyly vuorosta.

-          Löylylä on ollut tämä kauden hyvässä kunnossa, ja ei vaadi korjaustoimenpiteitä tältä erää. Seurataan tilannetta.

-           Muistutuksena kaikille  Saunanlämmittäjille (omalla vuorolla lämmittäville, ostetuille lämmitäjille ja löylylän käyttäjille)  lämmitysvuoroon  kuuluu myös  saunojen ja saunatilojen pesu vuoron päätyttyä.

-          Tehopesutiimejä halutaan muistuttaa paikalle tulemisesta. Mikäli et pääse osallistumaan tehopesuun, on hankittava sijainen. Tekemättä jätetystä pesusta tulee lasku.

-          PUOMIT JA JÄRJESTYSSÄÄNNÖT

-          Uusia jäseniä on tullut paljon alueelle. Uusia sekä vanhoja jäseniä muistutetaan tutustumaan järjestyssääntöihin ja kiinnittämään huomiota ainakin seuraaviin alla oleviin sääntöihin, joista on tullut huomautuksia:

” Liikenne ja pysäköinti puutarha-alueella

Alueella tapahtuvaa liikennettä ja pysäköintiä ohjataan liikennemerkein ja ohjein, joita on noudatettava.
Liikennöinti ja autoilu puutarha-alueella pyritään pitämän mahdollisimman vähäisenä. Pysäköinti on sallittu vain liikennemerkein osoitetuilla ja erikseen sovituilla pysäköintialueilla. Huoltoajo alueella ja mökin eteen pysähtyminen on sallittu lyhyeksi ajaksi kerrallaan esimerkiksi henkilöiden tai suurten tavaroiden kuljettamista varten. Aluetta rajaavat portit pidetään lukittuina ja kiinni.
Ajoneuvojen pesu, huolto ja korjaus alueella on kielletty. Tavara- ja tarvikekuormia, ajokelvottomia ajoneuvoja tai tavaroita, jotka eivät ole käytössä, ei saa varastoida liikenne- ja muille yleisille alueille. ”

Asuminen ja mökkeily

” Vältämme aiheuttamasta häiriötä naapureille. Melua aiheuttavia koneita, laitteita ja työkaluja käytämme vain ma–pe klo 8.00–20.00, la klo 9.00–18.00 sekä su ja yleisinä juhlapäivinä klo 12.00– 18.00 välisinä aikoina. ”