Tiedote Hallituksen kokouksesta 14.4.2021

21.4.2021

TIEDOTE HALLITUKSEN KOKOUKSESTA 14.4.2021

1.       VUOSIKOKOUS

-          Vuosikokous pidetään alustavasti  (mikäli epidemia tilanne sallii) Onnelan pihassa / Onnelassa La 29.5.2021 klo 13.00.

-          Esityslistat lähetetään jäsenille postilla.

-          Kokousmateriaali jaetaan mökkiläisille kesätiedotteen kanssa yhdessä heti kauden alussa.

2.       KAUDEN AVAUS

-          Kausi avataan La 8.5.2021 klo 10

-          Vedet aukaistaan 8.5.2021 ellei säiden salliessa jo aiemmin (Pertti Sormunen)

-          Roskakatos aukeaa Toukokouun alussa

-          Poistopilttuu, kirjasto ja kuntosali aukaistaan normaaliin tapaan

-          Poistopilttuun palautelaatikko toiminnassa jälleen 8.5.2021 alkaen

-          Onnelaan voi vuokrata Toukokuusta alkaen, varauskirja löytyy poistopilttuusta toukokuun alusta, sitä ennen sähköpostitse: kolmisoppi@dnainternet.net

3.       SAUNOMINEN

-          Iso sauna ja Löylylä aukaistaan 8.5.2021

-          Saunojen pesut tehdään avaustalkoissa talkootyönä.

-          Iso sauna aukaistaan poikkeusjärjestelyin (viime vuoden tapaan Saunaklubi) Saunaklubiin liittyvät sitoutuvat lämmittämään vuorotellen saunaa. Lämmitysvuorot arvotaan, mutta niitä voi vapaasti muuttaa tai vaihtaa jäsenistön kesken. Lämmitysvuorolista tulee saunalle sauna iltaisin.

-          Toukokuussa saunapäivät ovat VAIN 2x viikossa (to ja la) , Kesäkuusta lähtien ti, to, la (3x viikossa)

-          Saunaan max. 10 henkilöä kerralla (toimi hyvin viime vuonakin, odotellaan vuoroa jos täyttä)

-          Turvaväleistä ja hygieniasta huolehdittava

-          Saunaklubiin ennakkoilmoittaudutaan Sirpa Manniselle (0440344015) tai Nina Pitkäselle (050 4481231). Ilmoittautuminen puhelimitse tai facebookissa.

-          Saunaklubi tiedottaa tarkemmista ohjeista /säännöistä.

-          Saunaan pääsee myös kertamaksulla, mutta koska elämme poikkeuksellisia aikoja, on reilua kaikille että jos saunot, osallistut myös lämmittämiseen vuorollasi ja näin ollen liityt saunaklubiin.

-          Sauna auki VAIN mökkiläisille.

-          Saunominen jokaisen omalla vastuulla

-          Löylylää voi vuokrata Toukokuun alusta alkaen Lokakuun loppuun.

4.       TALKOOT LA 8.5.2021 KLO 10

-          KEITTIÖTIIMIÄ haetaan uudelle kesäkaudelle. Talkoissa on tarjoilut mikäli keittiötiimi löytyy. Ilmoittautumiset hallitukselle mahd. nopeaan.

-          Muita talkootöitä kauden avauksessa:  Saunojen pesut, Onnelan siivous, Lettulan purku muovituksista ja tavaroista, Aurausviittojen purku (Nurmi Antti hoitaa), Onnelan pihakeinun kunnon tsekkaus /korjaus/huolto tai mahdollisesti uuden keinun hankkiminen, Poistopilttuun avaus /siivous (Marika on uusi poistopilttuu vetäjä, ja hoitanee tämän), Kirjaston siivous/pölyjen pyyhintä, Onnelan/ rannan huussin tyhjennys (kuka tietää minne tämä tyhjennetään?), uusien tie/katuviittojen asennus alueelle (Jouni Miettinen tietää asiasta enemmän ja ohjeistaa).  Tarkempi talkootyölista ja ilmoittautumiset tulee onnelan ilmoitustaululle.

-          Leikkipuistotiimi myös hakuun (Sanni Kettunen hoitaa tätä) jotta saadaan uusi leikkipuisto toimintakuntoon mahdollisimman alkukesästä.

-          Kokkoa kasataan koko kausi samaan vanhaan paikkaan

5.       MUUTAMA NOSTO TOIMINTASUUNNITELMASTA 2021

Toimintasuunnitelma 2021 jaetaan vuosikokousmateriaalin kanssa, mutta muutama päivämäärä nosto sieltä:

-          Perinteinen hartaustilaisuus Onnelassa Su 13.6.2021 klo 13.00

-          Kauden 2021 talkoopäivämäärät on: 8.5, 19.6, 17.7, 21.8, 11.9 ja 3.10.2021 KLO 10

-          Juhannusjuhlaa vietetään Pe 25.6.2021. Ohjelma tarkentuu myöhemmin ja siitä tiedotetaan lähemmin.. Luvassa ainakin lipun nosto salkoon ja saunominen.  Innokkaita tapahtumajärjestäjiä otetaan vastaan!

-          Elokuun viimeisenä viikonloppuna 28.8.2021 vietetään venetsialaiset ja samalla tuumaustupa

-          Kausi päättyy 3.10.2021

Hallitus seuraa epidemiatilannetta ja alueellisia kokoontumisrajoituksia.

Muutoksia saattaa tulla ja kaikki suunnitellut tapahtumat ovat voimassa vain jos korona tilanne sen sallii.

OIKEIN ANTOISAA KESÄKAUDEN ALOITUSTA KAIKILLE! TEHDÄÄN YHDESSÄ KIVA KESÄ JOKAISELLE! Talkootöitä on tälle kaudelle melko paljon, joten toivomme aktiivista otetta talkoisiin osallistumisissa.

Hallitus ottaa mielellään vastaan palautetta sekä ideoita tapahtumista ja korjaustarpeista yms.

Helpoiten meidät saa kiinni sähköpostitse kolmisoppi@dnainternet.net tai facebook viesteillä.

-          Hallitus-

Facebookista löydät meidät: @Kolmisopen ryhmäpuutarhayhdistys (yleinen kaikille).

Mökkiläisille tarkoitettu yksityinen facebook ryhmä: @kolmisoppilaiset