TIEDOTE HALLITUKSEN KOKOUKSESTA 18.5.2022

3.6.2022

TIEDOTE HALLITUKSEN KOKOUKSESTA 18.5
1. Käytiin läpi 14.5 talkoita:
• Matti hoitaa huussikuivikkeet, jotka oli loppu.
• Talkootöiden jakotilaisuus sai kiitosta
• Puuropassit saivat keittiötiimiltä kiitosta, ja auttoivat ennakoimaan suurta osallistujamäärää toivotulla tavalla.
• Seuraavat talkoot La 18.6 klo 10.00. Alkaa jälleen töiden jakotilaisuudella jolloin saa puuropassin talkooruokailua varten. Talkootöistä tulee talkooviikolla erillinen kutsu/lista onnelan seinälle.
2. Laiturista on nyt haettu toimenpidelupa. Odotellaan kaupungin päätöstä asiasta. Kun lupa saatu, laiturin rakennus alkaa. Tiedotamme heti kun saamme myönteisen lupapäätökseen laituriin.
3. Mökkien maalauksista on tullut kysymyksiä; Hallitus linjaa että mökit maalataan lähelle entistä sävyä. Mikäli mökkiin halutaan jotain muuta väriä, lupa on haettava Kaupungilta ja sen päätöksen yli ei voi hallitus kävellä.
4. Jouni hoitaa 2-3 hengen porukan maalaamaan ison saunan katon talkoilla.
5. Hedelmä-Vihannes ojarumpu ja muut alueen kaivuutyöt:
• Päätettiin ottaa urakoitsija kaivamaan rummut pois ja upottamaan uudelleen. Samalla urakoitsijalla teetätetään varastolta ojan varteen uusi ura että saadaan sinne uusi viemäriputki.
• Maatuen kaivuuseen laiturille ja konevaraston viemärin korjaus tehdään samanaikaisesti kun laiturin rakennetaan ja hedelmä – vihannes ojarumpua korjataan urakoitsijan toimesta.
6. Savon sanomien uusi heittolaatikko tilataan Jounin toimesta. Vanha oli mennyt rikki talven aikana. Uutta heittolaatikkoa voitaisiin talven ajan säilyttää roskakatoksella jotta ei ottaisi niin paljon osumaa aurausautosta.
7. - Tehopesuvuorossa olevia mökkiläisiä kehoitetaan kasaaman pesuporukka yhteen ennen pesupäivää ja kartoittamaan paikalle tulijat.
- Mikäli olet estynyt pääsemästä pesuvuorossa paikalle, ensisijaisesti pyydetään hoitamaan tilalle joku muu hoitamaan pesuvuoro.
- Mikäli et pääse paikalle ILMOITA asiasta muulle pesutiimille / hallitukselle.
- Mikäli tehopesuvuoroon saapuu reilusti vähemmän ihmisiä kun on tarkoitus/ yksin, tästä tulee ilmoittaa hallitukselle. Ei voida kuitenkaan vaatia paikalle tulleita pesijlitä esim muutamaa mökkiläistä pesemään kaikkia saunoja, vaan sitten ne ketkä ovat paikalla, pesevät noin muutaman tunnin sen mitä ehtivät, ja mitä ei ole keretty siivota, hallitus tilaa ulkopuolisen siivojaan, ja maksaa kustannukset tehopesu sakko maksulla, joka lähetetään mökkiläiselle joka ei ole pesuvuorolleen saapunut.
8. Yhdistyksen talkoovakuutus EI KATA yli 80v talkootyöläisiä. Pyydämme jäseniä huomioimaan tämän ja tekemään omat tarvittavat toimenpiteet.
9. - Veneet ja Vesijetti pitää toimittaa pois parkkipaikalta pitkäaikais säilytyksestä.
- Alueen merkkaamattomat veneet piti merkata Toukokuun loppuun. Seuraavissa talkoissa edelleen merkkaamattomat veneet huutokaupataan /toimitetaan kaatopaikalle.

AURINKOISIA KESÄPÄIVIÄ!
- Hallitus-

Hallitukseen saa yhteyden sähköpostitse: kolmisoppi@dnainternet.net  tai kirjeitse (poistopilttuussa on hallituksen postilaatikko, jota tyhjennetään säännöllisesti kauden aikana).