Hyvää Joulua ja Onnellista uutta vuotta!

15.12.2023

Kausilaskut ovat lähteneet (alkuviikosta jo osa, ja loput nyt loppuviikosta) joten tarkkailkaa sähköpostianne (myös roskapostia) sekä paperipostia.

Jos lasku tulee paperisena ja haluat sen sähköpostilla, voit ilmoittaa siitä yhdistyksen sähköpostiin. Mikäli laskua ei näy/kuuluu lähipäivinä niin ilmoitathan siitä yhdistykselle, niin tarkistetaan onhan laskutustiedot oikein.

Yhdistyksen UUSI sähköpostiosoite: kolmisoppirpy@outlook.com

Kiitos kärsivällisyydestänne laskutuksen suhteen, tänä vuonna laskutus ulkoistettiin Reijon siirtyessä sivuun, joten ei ollut enää vain yhden ihmisen aikataulujen varassa tämä homma ja muutenkin jouduttiin hieman opettelemaan uusia toimintatapoja tähän.

Onnelan ja kutomon kesän 2024 varauksia voi myös laittaa yhdistyksen sähköpostiin näin talvikaudella.

OIKEIN IHANAA JOULUA KAIKILLE ja menestyksellistä ja onnellista uutta vuotta! - Hallitus-